Kär och Galen!

Tittar på kär och galen men ikväll tyckte jag inte det var så kul! Fel par som vann bland annat! haha!!

Sååå sugen på att renovera huset! Synd man inte är gjord av pengar! Hmm!! Vardagsrummet vill jag göra om... eh mycket jag vill göra om!

Jag vabbar imorn med och sen får vi höra med dagis om hon kan komma på torsdag annars blir vi hemma då oxå! Emelie och melwin kommer på torsdag kväll oxå:)

Jag är ledig till måndag kväll efter torsdag!

Imorn skulle vi behöva städa och handla lite innan allt folk kommer. Min syster kommer med sina 2 barn oxå och sover här mellan torsdag och fredag! 4 barn och 4 vuxna blir vi här:) MYS!!

Nu blir det DH och glass!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Läs

http://www.alltforforaldrar.se/ladydahmer/



Ett tips bara, hon är gud vad gäller barnuppfostran i mina ögon. Inte bara vad gäller genus utan också hur man uppmuntrar beteenden utan att tala om att de är dumma och snälla. Gå in och läs lite (om du inte redan gör det), man får sig en tankeställare.



Jag har ett bestämt barn här hemma också som är full utav energi och jag vet lite hur det är att ha sömnkrångel och lite sånt. Har haft perioder då jag nästan önskat att jag kunde sälja han på blocket eller nått för man orkar inte.



http://kalsongmorsan.blogg.se/



Det här är också en blogg med en mamma som är helt fantastisk. Jag känner henne och umgås med henne regelbundet. Hon är gravid med sin femte just nu. Helt fantastisk människa.

2011-11-30 @ 18:52:59
URL: http://lusth.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0