Fredag = Mys!

Jag jobbar till 13.30 och efter det ska dotra hämtas och så ska vi gå hem och fixa oss för sen kommer Tindras farmor och hämtar oss för vi ska till Tuna Park och kolla present till Grannarna! Vi ska på 20-års-öppethus ikväll:) MYS!!

Igår började daniel att greja med hur vi skulle nå upp och renovera i HELA trappan, högst upp på väggarna liksom!! Han tog in en stege och började luta åt olika håll och jag blev livrädd när han skulle ge sig upp på den med elektrisk slip i ena handen! Jag skrämde stackars tindra oxå eftersom jag var rädd om honom så trodde ju hon oxå att det var farligt!!! Stackars lilla tjejen!
Vi la oss i soffan och kollade på håll vad pappa höll på med:) HIHI!

Trappan är slipad nu och hela huset fullt med damm! Nu ikväll är tanken att vi ska slipa uppe i hallen och spackla så att vi imorn kan slipa igen och börja måla!!!! LYCKA!!!!

Men ikväll ska vi ju alltså till grannen men jag tror vi är där en stund och sen försöker hålla tindra vaken medan daniel slipar så hon får sova sen och vi spackla:) Meeeeen! Kankse inte alls blir som vi tänkt, kanske blir kvar hos sanna:) haha

KRAMIZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0