detta med att blogga!!

Mitt internet har legat nere tyvärr. Tele2 och The phonehouse kan inte sitt jobb och efter mycket bråk fungerar det nu igen:) ÄNTLIGEN!!

Vi gick upp strax efter 8 och då hade tindra sått i sin säng och tjoat ett braaa tag! HAHA!

I helgen var vi i ULLARED! Vi åkte i fredags runt lunch och kom hem i söndags kväll:) LYX! Vi handlade ihjäl oss!! Vi gjorde av med 10.000 kr! Tindra fick en helt ny garderob då allt annat var för litet för henne hemma. Hon är så lång! nu köpte vi 92 och det var inte överdrivet stort!!!! långben:)

Jag fick mig lite nya kläder oxå likaså daniel:) Det blev mycket till hemmet och mycket julklappar och julpynt:)

Vi köpte bland annat lampor:) En till hallfönstret, sovrumsfönstret, gästrummets fönster och 2 lampor till vardagsrumsfönstret:) Och nya skärmar till kökets lampor:) Och en ny trapp-hall-lampa!! Oj oj oj ni såååå fin den var!! Kostade 999kr men var sååå värd det:)

Både jag och daniel blev helt lyriska:) haha Så nu håller vi på och renoverar i trappen upp! Vi ska måla om till vitt ist för det gråa det är nu! Och så ska lampan upp! TJUSIGT! Ni får se bild sen:)

När vi ändå är i målartagen så ska vi nog göra sista rummet uppe oxå:) Det är ju kontor/nästa barnrum:) Det ska bli vitt det oxå:)

Tindra går mig på neverna! Jag har aldrig träffat en värre unge! Hon är överallt och LYSSNAR INTE!!!! Tar man ner henne från köksbordet är hon i nästa sekund uppe på vardagsrumsbordet eller i badrummet där hon inte får vara eftersom hon BARA leker med toaborsten där!! Usch!

Hon har ingen ro att titta på tv eller rita eller något sånt! Vi har försökt! haha Dagispersonalen säger att hon är kaxig och inte lyssnar och ska testa allt!!!! HÅLLER MED!

Hon står upp på sin rutchekana(hur det nu stavas?!?!) och säger "titta" och är skitglad!! Hon bryr sig inte alls när man blir arg och tar henne i armen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UNGE!! Tur att hon är så söt!!!!!!

Nu tillexempel tog hon sig in i sopskåpet trots säkerhetsanordning där med 2 moment som såhär små inte "ska" klara att öppna! Efter första gången sa jag ajaj surt och stängde igen och gick och satte mig här och så hörde jag att hon var på det igen efter 2 sekunder... Jag gick dit igen óch sa ajaj och tog med henne hit och då ställer hon sig och gallskriker och tokgrinar!!!!! Men nu är hon på dvd och wii ist!!! Gaaah!

Hon är ju vår finaste tjej och vi älskar henne såå oerhört mycket men hon går oss på nerverna i ungefär hela sin vakna tid! hahaha:)

Hon var hos farmor i helgen då vi var iväg och farmor var heeeeeelt slut!!! När farmor borstade tänderna tvättade hon sina pyjamasbyxor i toastolen!!!! hahahah såååå snabb är hon!

Jag ska jobba ikväll! men först har jag demensutbildning två timmar!

kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0