Seg helg!

Det är jobbigt att ha börjat jobba fullt igen, jag känner mig heeelt seg och mör! vill bara sova! Kan iofs bero på att jag inte fått något kaffe alls idag förräns nyss då jag var och tankade en jobbil på statoil och passade då på att köpa mig en kaffe med färska nymalda bönor, ME LIKE!!!

Veckan har vart lugn! Tindra har blivit förkyld igen och den lilla busungen börjar sakta våga släppa saker och gå själv.... Hon gick 6 steg igår när vi lurade henne med en mobil och likaså när vi har lockat med vällingflaskan så har hon gått några steg! MYSUNGE!

Igår var jag med mina föräldrar till sthlm och uppvaktade en 70-åring, det var supertrevligt! Goooood buffé och underbart god tårta! GOTTIT!

Idag firar jag och Daniel 2 år ihop! Vad tiden går fort!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Låt dig teleporteras till nätets roligaste hörn!

2011-05-22 @ 14:28:50
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0