Så himla omoget!

Gud vilket liv det har blivit av att jag valt att inte bjuda mina kusiner på min pappas sida till bröllopsfesten, men självklart till kyrkan!
En kusin hängde ut mig på facebook, en tog det med vårt toastmasterpar och en har nu avbokat sina nageltider!

Jag undrar!!!! Hur omoget och naiv får man / kan man vara? Förstår inte folk att det kostar?

Jag och daniel har själva pratat om detta och om vi skulle få en likadan inbjudan hade vi absolut förstått och självklart åkt till kyrkan och lyckönskat dom och närvarat vid vigseln!
Det kanske är annorlunda när man själv förstår vilka summor det handlar om?!?

Hur som helst så tycker vi det är synd och ännu en gång omoget och respektlöst! Detta är VÅRT val och varför kan man då inte acceptera det? Hur i helvete tänker man när man mer eller mindre säger upp bekantskapen med folk och håller på såhär?!!! Ska vi ångra oss då och bjuda dom?!!! IDIOTI!!


deras beteende får stå för dom och dessa ord står för mig!!!!
Jag är arg!

//////////linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0