Min första dag på riktigt efter mammaledigheten!

Idag börjar jag jobba 81% igen efter min mammaledighet! Jag har ju sedan september jobbat 40% men nu är jag tillbaka helt alltså!

Och min första dag på heltid igen så skulle Tindra till tandläkaren, hon fick ta med sig sin lediga pappa:) hihi
Det hade gått så fint så!! Hon hade fått en tandborste som hon stoppade in i munnen med en gång och så fick hon lite info men den fick pappisen ta hand om:)
Hon hade jättefina tänder och vi sköter dom bra (trots lite slarv med borstningen:/) Perfekt!

I helgen var vi hos jimmy och anna och grillade i lördagskväll men innan det var vi hos mormor som hade kalas då hon fyllde 45 i torsdags och efter jimmy och anna så var vi hemma och Maria och Jimmy kom och sov över!

Vi åt gott och spelade fia med hutt och min karl var orolig för mig! haha jag som aldrig dricker något hade tagit typ 20 huttar (MINIGLAS) och fick inte dricka något mer.. hahaha... jag kände inte av något och mådde hur bra som helst både på kvällen och igår morse:) haha

Igår hade vi bröllopsplanering typ hela dagen!

Glöm inte vår bröllopshemsida!

Kram

herrochfruwansulin.brollop.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0