99 dagar kvar!

Om 99 dagar gifter vi oss:) Längtar! Följ gärna alla tankar och allt kring bröllopet på www.herrochfruwansulin.brollop.com

Nu har syster och barnen åkt hem och jag har dammsugit, vikt tvätt, diskat, ätit lunch och nattat tindra!

Det har vart sååå kul att ha dom här, sååå glad att vi fått upp kontakten:)

Ätit jaa... yepp! Har ju senaste veckan kört Itri igen, helfart! Men igår när jag testade klänningen så behöver jag inte köra stenhårt... jag kör ist 2 ersättningar och 2 mål mat om dagen!
Mer om varför på www.herrochfruwansulin.brollop.com alltså!

Ikväll ska vi till Hannah och hennes familj och mysa lite! Mina föräldrar ska dit och äta och vi tänkte åka dit en sväng oxå men inte äta, de gör vi hemma. Det blev hel kyckling i ugn ikväll:) Gottit!!

Tindra rosslar ännu, hon har gjort det sen i Julas nu så jag ska ringa Barn och kräva en utredning på henne, hon blir ju aldrig bra:( Inte går hon heller, envisa unge!! Hon kan gå men hon vill inte, hon släpper liksom inte! Men hon har gått 3-4 steg själv! Häromdagen när jag ställde henne på golvet så kom elsa och knuffade henne framåt och då minsann gick hon:) haha sötunge!

På tisdag är det dagisinskolning:) hihi

Nehe ni, nu är det någon som har kastat ut nappen o GALLSKRIKER där uppe!

Hörs senare!
kram

glöm inte bröllopsbloggen!!!!

www.herrochfruwansulin.brollop.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0