2-års firande, mors-dag och födelsedag + Nellie!

Nu har det hänt mycket sen sist jag skrev här!!

Vi börjar med helgen, i lördags hade jag fixat en kryssning till daniel och mig för att fira vår 2-års dag ihop med Maria och Jimmy:)
Daniel visste inget förrän i lördags eftermiddag och han blev sååå glad:) vi hade supermysigt och åt massor:) hihi

I söndag när vi kom hem hade tindra blivit sjuk hos farmor så farmor tog med henne till jouren på vårdcentralen och hon hade öroninflammation så hon fick medicin!

Vi firade lite mors dag hos svärmor på kvällen och sen fortsatte vi hos lotta på måndagen eftersom vi inte hunnit dit på söndagen....

I morsdags present fick jag jättefina örhängen från SNÖ och likaså ett jättefiint armband från SNÖ! Såååååååå glad!!

Och idag ni, fyller jag ååååår och tror ni inte att Anna födde söta Nellie idag oxå? Joo ni! Här hade vi en sömnlös natt då vi visste att det var på G med en bäse.. hihi.. runt lunch ringde Daniel och berättade att jag och Nellie nu får dela födelsedag, och vad gör väl de:) hihi mysigt för dom!! Några dagar tidigare kom hon men såååå fort det gick:) Nu väntar vi på att få se underverket!
Grattis på er!

Idag har jag ju fått paket oxå:) Joo ni! jag har fått en grästrimmer av pappa och lotta som jag önskade mig igår:) Ett presentkort på ZIZZI från maria och jimmy, en klädbutik för oss lite större;) Och så en jättefin hängampel med fiiina blommor av daniels mormor o morfar och pengar av annelie:) och av Emelie och Malin fick jag ett kort och lupiner dom hade plockat, GULLIGT!

Jag fick oxå en duo-ögonskugga av daniel som han passat på att köpt på kicks i köping när han jobbade idag:) Gulligt och sååååå fin!!!

Min bäse är nog ingen bäse längre.. hmm.. nu har det ju kommit en bäse ju så nu är min tjej en tindratjej:)

Hon har lärt sit klättra idag!!!! Gaah mamma blir gråhårig!! haha.. och så går hon mer nu:) Hon visade idag, på mammas födelsedag att hon minsann kunde gå massor:) haha sötunge!

Joo ni! För att komma upp på stolen som mamma och pappa sitter på kör man fram bobbycaren och tar tag i stolens rygg, ställer sig upp på bobbyn och klättrar upp på ratten för att sen enkelt kliva upp på stolen!! Gaaaah!
Och när jag ställde undan bobbyn i hallen så körde hon in den i badrummet och gjorde desamma fast upp på toaletten!

Haha busekorv!

Imorn har vi en kort dag jag och Tindra! 7-13!

Kramiz!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0