Work work work! 7-16 dessutom!

God dag på er! Äntligen lite bloggning från en Dator och inte bara från mobilen:)

Imorse gick jag upp 6.20 för att börja jobba kl 7 och sluta 13 (Som jag trodde).. men när jag kom till jobbet stod det 7-16 på mitt papper och jaa... mycket riktigt så var det 7-16 som gällde!! Fick skamset ringa pappa som sitter hos Tindra idag och berätta det men det var lugnt sa han.. jaa vad ska han säga?! Ajjabajja på mig.. måstekolla noga nästa gång!!

Måste bara inflika ett mess jag fick nyss av finaste Maria:) Hihi dom ska komma till oss och äta ikväll!! MYYYYSPYSSS på högsta nivå!!

Annars då?! Joo då det renoveras för fullt hemma hos oss. Vårt rum är helt klart så när som på dörrfoder och det ska Daniel köpa ikväll:)
I Tindras rum är det halvklart kan vi väl kalla det! Nymålade väggar, fondvägg uppe och möblerna på plats. Det är elen som ska fixas och ett element ska upp o helgen:)

Gästrummet tömde vi igår, skruvade ner alla eluttag o sånt och spacklade det som behövdes! Idag ska jag slipa lite och börja måla första gången med vitt:)

Kontor/Nagelvrån blir det sista rummet uppe som vi fixar:) Det ska vi nog köra ikväll/imorn:)

När vi är klara uppe så lugnar vi oss tills det blir lite varmare för då ska förrådet som sitter ihop med garaget rivas ut och byggas nytt/om + att det ska bli sadeltak ist för platt tak.

Vårt hustak ska oxå läggas ny papp på och fixas med det som hade blivit rötskadat!

Vi har o sysselsätta oss med:) hihi

Har jag berättat att jag blev moster i Måndags 11.56 till en jättefin liten Astrid:) myspys!

Tindra lever rövare hemma! Hur kan en sån liten unge ha sån energi? hon bara bråkar hela tiden och när man säger ajaj blir hon helt galen o ska på sakerna ännu mer.... Jaa ni... suck;) haha

Hon håller igång sin mamma:) hihi

Nehe vi hörs vidare!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0