Nu sitter jag och tindra på bussen in till...

Nu sitter jag och tindra på bussen in till Eskilstuna:) vi ska träffa hennes ena mormor o Maria hoppas vi på:) 33 kr kostade det att åka bussen in o lika mycket hem! Dyrt tycker jag men vi ska ju vänta och se om vi verkligen behöver två bilar:) tror inte det:) dåligt med bilder på huset, jag vet men håll ut:) ikväll kommer svärfar och inspekterar och daniels kompis Henke:) igår var underbara svärmor hos oss och tvättade fönstrena och det var absolut inte gjort under dom fem åren förra ägarna bodde där!!!!! Såååå äckligt o skitigt!! O vilka klåpare sen då!! Lister sitter löst o ramlar bort, inget är städat, halvdant målat i hallen, hallgolvet är ny parkett men det stod en garderob när dom la golvet så dom la runt den och fick sen för sig att ta bort den så det är ett fyrkantigt hål utan golv, betongplattan syns!!! Haha jaaa ni!! Tur att vi kan göra saker o fixa själva och att vi har underbara och kunniga vänner o släktingar som hjälper till:) Ikväll börjar vi slipa o spackla de två sista rummen uppe för att sen måla o tapetsera till helgen:) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0