God morgon!

Rekord idag! När vi kom ner imorse o jag kollade på klockan var klockan 8.45!! Det är tindras rekord på tre veckor nu! Hon går ju numer upp 7!!!!! Not like!

Pia, tapeten i vårt sovrum är köpt på Rusta:) 149kr/rulle.

Nu sover Tindra igen och jag kollar på Våra bästa år som vanligt:) hihi!

Lugn dag här idag igen! Tindra är förkyld IGEN så hon mår inge vidare, sover mycket och äter väldigt dåligt!

Imorn ska vi åka in till stan och då passa på att boka en tid till henne på Vårdcentralen för att undersöka henne. Hon har vart förkyld nu över 1 månad och blir aldrig bra mot hostan:( Djup hosta som sitter i lungorna!

Ska försöka komma ut på en promenad idag oxå! Det behöver både jag och Tindra!

Tindra härmar allt man gör med lite övning:) hihi.. "hej" så sträcker hon upp ena handen:) O hejdå vinkar hon:) och när man sjunger " Klappa händerna när du är riktigt glad" klappar hon:) haha gullunge:) Och igår testade jag henne med typ allt på en gång och jävlar vad snabb hon är.... haha mitt i sången fågade jag vart klockan och lampan var o så sa jag hej o så sjöng jag lite till och sa hej då;) hahahaha...

Hon kan fräsa ur näsan oxå:) duttig tjeeej!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0