Förkyyyyld igen!!!!

Usch!! Jag är genomförkyld! Jag snorar och har mig och febern har nog oxå kommit nu:( usch usch usch! Jag jobbar iaf inte förän på Lördag nästa gång men att vara hemma ensam och sjuk med en sån vildbuse som vi har hemma ska bli en intressant upplevelse!! haha

Idag hade vi finaste familjen Lundberg på besök:) Kusin veronica + man och sysslingarna Freja och Loke:) Skojjigt! Jag hade bakat kladdkaka och Daniel hade fixat negerbollar... Hembakat lyx!

Igår ringde min storasyster:) hihi Dom skulle komma hit ner den 8-10 april men nu ringde dom och hörde om dom kunde komma redan 25-27 mars och Självklart går det finfint!!!!
Vi får träffas tidigare och Astrid(idag 2 veckor) är 2 veckor yngre:) hihihi bebismyyyyys<3
Vi ska kalasa för Tindra som blir 1 år (2 april) och Elsa som blir 2 år (17 april) och sen blir det massa snack o annat mys såklart:)

Igår var vi ute och gick här o området och det var riktigt skönt att komma ut! Blir en promenad imorn oxå och så får jag nog livnära mig på alvedon tills daniel kommer hem för att orka med yrvädret! haha

11 tänder genom nu!! 8 har hon ju redan sen länge men nu är det 3 till på g! Kindtänder... stackars bäsen! Men hon är snäll och glad som vanligt, lite extra trött och man märker att hon blir trött o ska sova på stubinen o inte om 10 minuter... annars är hon som vanligt när hon får tänder:) peppar peppar!

Ikväll fick hon äta blodpudding med sin pappa, undrar hur det gick:) hihi

Nehe nu ska jag snart sova!! Snaaaark! Bästa att passa på när Tindra sover! Som tur är sover hon vanligtvis 2 gånger/dag oxå ännu!

Hon äter typ själv nu oxå! Inte med bestick men med händerna fårn bordet/tallrik och jaaaaa vi låter henne hålla på med det:) Hon får ju i sig all mat själv och tycker det är skojjigt! När vi matar så spottar hon ut maten i handen och stoppar sen själv in den i munnen igen! Sötunge!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0