Aj!

Jag har sååå ont i vänster äggstock, ägglossning!!! Aj aj aj! Kan knappt gå normalt, så ont har jag vid ÄL men jag har o andra sidan väääldigt sällan mensvärk så jag överlever:)

Tindra sover och jag kollar Våra bästa år:)

Idag blir vi hemma, Tindra är ännu inte helt kry! Satans hosta!!!! Vi ska börja städa o fixa gästrummet för på Fredag kommer syster o hennes familj hit ju:) MYSPYS!

Det är bröllop på teve och det påminner mig om vårt bröllop som vi får skjuta upp ett år eftersom vi köpte huset! Mycket pengar blir det tyvärr! Men, ett år mer eller mindre, vi har ju vårt drömboende nu så det spelar ingen roll:)
Och så har vi ju vår underbara dotter:) Tänk att igår var det ett år sen Beräknat förlossningsdatum vilket betyder att idag är det 9 dagar tills hon blir ett år! Vid detta laget förra året var jag GIGANTISK! hihi... Mysigt o vara gravid ju! Jag blir sååå sugen såfort jag ser en mage på stan eller något på teve! haha..

Vi har även svarat Jaa till Tindras dagis så hon borde skolas in från 10 maj och jag börjar jobba min fulla tjänst 16 maj:) Tillbaka till jobbet helt innan nästa bebis!! Det blir bra det!

Nehe nu ska jag ta en kopp te tror jag och passa på och njuta av lugnet medan ligisten sover!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0