Ännu en sån här lyxig dag i en mammas liv:)

God dag! Dåligt bloggande ett tag och jag vet inte varför egentligen:) hihi

Jag var ledig hela helgen så vi hade det såå lugnt och skönt och mysipysigt!

I lördags ringde jag 1177 då jag inte tyckte tindra såg ut som en vattkoppa och mycket riktigt, Inga vattkoppor där inte trots att flera vart helt bombis på det!! Nässelutslag/allergisk reaktion 1 vecka efter avslutad behandling av Kåvepenin för öronen!! Min mamma har precis samma!!! Nog om det! Hon är pigg och glad, lite pepplig än men de blir bättre:)

Fyyy satan vad det blåser här ute!

Senare på lördagen åkte vi och lunchade och lämnade min fina sessa hos farmor för att sen åka på student hos min kusin och där var vi några timmar! Det var skitvarmt och mycket folk i deras lägenhet så vi drog vidare!

Vi hämtade Maria och Jimmy och åkte till slagsta glass, sen maxi för inhandling av ONYTTIGHETER och sen hem till dom o moffa o mya o snacka SKIIIIT, av någon anledning är de just DET som vi fyra är bäst på! ÄTA och SNACKA;) haha


Vi kom hem typ 01.30 och la oss direkt och sov till, hör och höpna... Jag gick upp 11.30 och daniel 12.20:) Raka vägen till svärmor som hade gjort sååå god lunch, Perfekt!! haha

Vi hämtade vår busetjej och så åkte vi hem och vilka kom då med fika o godsaker?? joo Maria och jimmy:) Otippat va? hihi MOff moff moff hela söndagen med fikabröd, chips, läsk och godis PLUS pizza;) Behöver jag säga att vi började helkur med Itrim i måndags igen?! Haha

Nu i tre dagar har jag jobbat kväll och ska snart gå till jobbet sista kvällen, imorn jobbar jag dag och sen är jag LÅNGLEDIG och då kanske ni tror att jag ska mysa med familjen men icke, Jag tar tindra med mig i bilen och gasar... wroooom så är vi i Borås hos Emelie:) weeei! Kommer hem på måndag igen tror jag! Kanske Söndag, får se!

Ulllllaaarrrrreeeeed, något annat trodde ni inte va?! hihi

Funderar på borås djurpark oxå och något lekland, vi får se vad vi gör:) Mycket BRÖLLOP blir det nog oxå;)

Fick mess från emelie nu, hon ska strax iväg på sin första introkväll i hemvården:) LYCKA TILL!!

Mycket tankar kring bröllopet är det nu igen, var lite off ett tag! Kändes såååå långt bort liksom men nu är det mindre än TVÅ månader kvar! Myspys!!

Kram på er och Trevlig helg!!!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0