Livet är inte alltid enkelt...

God morgon!

Idag har vi ledigt här hemma, Jag och Tindra:) Såå skönt! Jag gick upp 9.30 och tindra ligger ännu, hörde henne precis nu.

Vi skulle åkt till ikea idag men jag vaknade med migrän vid 6 när daniel skulle till jobbet så jag orkade inte åka med o ta hem bilen igen så blev inge ikea idag.

Ist funderar vi på att ta bussen in till stan 12.10 för att gå en sväng och komma ut lite. Min huvudväk är kvar men inte lika ond... knaprar tabletter och dricker vatten!!

43 dagar kvar till bröllopet idag, lääängtar!

Vi ska skicka hindersprövningen till prästen och fixa noter till musikern men vi har inte fått tag i någon av dom så vet inte hur vi ska göra....?? Hmm svårt!

Nu skriker min sessa, bäst att hämta henne.

Hon gick sin sista dag på dagis igår på 2 månader och hon börjar igen i september, vilket lyx! Men hon kommer nog sakna det för hon ÄLSKAR dagis!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu vet ju inte jag vilka noter det är ni behöver få tag på, men när vi gifte oss förra året så blev vi tipsade om sidan kyrkomusik.se



Lycka till med bröllopet :)

2011-07-01 @ 11:43:43
URL: http://zamixlas.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hejsan!

Jag såg att du höll på med naglar, skulle vilja få lite tips av dig var du köpt dina grejer å vad du rekomenderar.



Kram Pauline

2011-07-01 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0