Fredag hela veckan nu för tiden!

Nu har jag haft två veckors semester och Daniel har haft 3 veckor och vi njuter!

Vi har i veckan vart till factory outlet i vingåker och till kumla och handlat på lithells-korv-fabrik:) Myyycket korv fick följa med hem:) MUMS!

Jag har fått gallstensanfall två gånger under veckan och äter därför inte soppor längre då jag troligen reagerar på dom:( Lchf nu, det är det enda jag INTE känner av på något sätt!! Konstigt men sant!

Det är bara massa strrruuulllll med bröllopet och jag skulle vilja ge några stycken ett par smällar... men men!! Bara och kämpa vidare!!

Läs mer på http://herrochfruwansulin.brollop.com

Vi var även på Iittala outlet och hittade en sååå fin serveringssked som vi blev sååå kära i! Den kostade 399 kr och vi tyckte det var lite väl!!!!
I bilen på väg hem var jag sååå sugen på att vända och köpa den iaf! Daniel oxå! Heeeelt sjukt! Iaf så gjorde vi inte det men kunde inte släppa den ur minnet så igår klickade jag hem den via nätet!!!!! Heeelt stöööört!! En slev för 360kr... haha jaaa ni, vad gör man inte för den optimala sleven???!?!?:P hahaha

Tindra sover nu och vi har nyss ätit lunch! Jag hoppas sååå att specsavers ringer och säger att mina glasögon har kommit idag!!! Vill ha lite lycka i mitt liv just nu! Åt fanders med DHL och Albrekts guld!! Som sagt, läs på den andra bloggen!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0