Första veckan avklarad....

God dag på er! Dåligt bloggande här när man har semester;) haha

Första veckan med Itrim igen är avklarad och vågen visade -5.6kg!!! Det klagar vi inte på!
Det är helt utan träning oxå:)

Idag var jag på gymet och fick instruktioner och ett schema hur jag ska träna och vad och imorn ska jag få instruktioner om deras nya cirkelträning, Milon heter det! Det tar 17.5 minut!!! Det gillar vi:P

Idag är det exakt en månad kvar tills vi säger "Ja":) Så om en månad är vi gifta! Lovley!

Semester har vi här hemma alla tre och daniel har idag med sin bror röjt ur förrådet ute som sitter ihop med garaget för att det ska rivas och byggas nytt:)

Tindra åkte nu med dom till Annelie för att hämta däck vi lagt ut på annons och som en karl ringt på! Hoppas han kommer och ska ha dom! Fina money!

Idag är det sista Osa-datum och jag tror alla har svarat!

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0