38

idag är det 38 dagar kvar till bröllopet och idag har jag kört igång med pulver igen, Itrim alltså!

Jag har haft itrim och träningen fryst sen december då jag hade gallstensproblem några gånger tätt men nu inte känt något på läääänge!

Den 25/6 drogs nu betalningarna igen och jag ska imorn på möte med Sandra på itrim då dom bytt ledare där och så har jag ju bara vart på ett möte så jag ska börja i ny grupp så jag får alla möten som jag ska!

Ska försöka ta tag i detta med vikten nu, det stod error på vågen imorse!! Sjuk beteende till mat har jag! Det är helt sjuk egentligen!

Såfort vi umgås med några äter vi eller fikar! Har jag inget att göra äter jag, är jag ledsen eller glad så äter jag!! Äter heeeela tiden, jämt!

Jag gick ner till 96 med Itrim i januari, var då nere på vikten jag hade innan jag blev med Tindra! Nu ligger jag på 18 kilo mer igen!! Så startar alltså nu på 115kg exakt!! INGEN härlig syn på vågen! Men till bröllopet siktar jag på under 100!

15 kg på 38 dagar! Hmm jaa jag tror faktiskt på det, gör ni? Jag gick ner 12 kilo på 28 dagar sist så hoppas hoppas!

Skulle behöva fixa detta med vikten och lära mig att äta normalt, ha ett normalt förhållande till mat! Itrim räknar med att det tar 2 år att få en normal relation till mat! Surt bara att stå och betala sååå mycket i två års tid! Men jag är såå trött på att räkna points så jag kör itrim nu iaf tills mitt kontrakt är slut och sen får vi se hur det går och hur jag mår!

Imorn ska jag även till optikern för att prova ut linser till bröllopet.... Jag har prövat linser 3 gånger tidigare och linser kliar på mig! Men nu vill jag verkligen ha det för att man ska se min sminkning på bröllopet ju och för att det är enklare och smidigare och skönare med linser bla när man tränar och sånt.. aja hur som helst!
Jag ringde specsavers igår och berättade att jag ska gifta mig och skulle sååå gärna vilja ha linser då... hon sa att det är 3 år sen jag prövade sist och att det har hänt en hel del på marknaden sen dess och att det brukar gå o lösa för det finns sååå många olika sorters linser.... hon trodde inte det skulle vara några problem alls:) Hoppas hoppas!

Idag har jag huvudvärk... undrar på det när jag levt på socker den senaste veckan:/

Livet är såå orättvist! I söndags dog mina kusiners pappa.. 45 år gammal!!! Efter sååå många års kamp! Han var hjärtsjuk:/ Såååå tragiskt!

Dessvärre är det pappan till min kusin som ska vara vår toastmaster och vi hoppas innerligt att hon orkar med vårt bröllop, trots detta!!

Begravningen blir dagen innan vårt bröllop! Mycket att göra den dagen, men SJÄLVKLART ska jag gå!

Bröllopsplaneringen följer ni väl på vår hemsida? www.herrochfruwansulin.brollop.com

Jag hade fått frågor om mina nagelprodukter:)

Jag köper mina grejer, geleer och vätskor från Nagelgiganten.se.... Tippar och penslar och tussar och filar och sånt brukar jag köpa via Ebay eller Tradera:)

Övning ger fördighet! Det var klurigt i början att få till det men som sagt, övning ger resultat! Nu ska jag ju till och med göra Mina naglar till bröllopet och veckan innan har jag en annan brud som ska göra sina naglar inför sitt bröllop:)

Ang texter och noter så hittade jag på Notpoolen.se, jag köpte noterna till våra två låtar:) 35 kr/ låt men det var det värt!

Kram på er



Kommentarer
Postat av: Carro

Ska vi bilda klubb? Jag vet inte om jag någonsin kommer ha något sunt förhållande till mat? Jag kommer nog alltid känna att jag Håller igen....för håller jag inte igen...går det på fel håll! Men det är så jävla trist att banta alltid.

2011-07-13 @ 10:47:00
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0