Slarvmajja!

Det var glashalt och asmycket snö när jag skulle ta mig mina 2 mil till jobbet idag, inge kul! Men nu har dom plogat såg vi iaf så vägen hem borde gå bättre!

Itrim går fiiiiiint! Hemmavågen står nu på 99.1 och sist på itrim 101,7(dom drar ju av ett kilo där) och när jag började 109,8 kg! Så det går fina fisken! Börjar bli trist att äta bara Itrimgrejer men snart är det 28 Februari:D:D

Ledig nu efter denna kvällen i tre dagar och det ska bli skönt, är förkyld... likaså daniel men han jobbar imorn!

Tindra kryp-hasar sig fram nu sen i Måndags och lampan vet hon vart den är... När man frågar henne "vart är lampan" tittar hon upp på den.. spelar ingen roll om det är hemma i köket, hissen, hos farmor eller vart, hon vet vart den är:) (1,5 vecka sen egentligen) haha Hon verkar oxå veta vart Dogge är och likaså Mormor:) Sötunge!

Nehe nu ska jag fortsätta jobba så jag får åka hem till min fina familj sen!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0