Jag är jätteglad för mammas hemgjorda mara...

mms_img66961 (MMS)

Jag är jätteglad för mammas hemgjorda maraccas:) jag har dessutom en jättefin dress på mig som mamma köpte på Åhléns igår. Mamma bara älskar den... Hon säger hela tiden hur fin jag är!! Natten som var sov jag hos morfar o mormor för mamma skulle upp tidigt och jobba och imorn ska jag oxå sova där för mamma och pappa ska på revy:) Jag har fått stå-träna ikväll:) jag stod upp vid vardagsrumsbordet och mamma satt skräddare bakom mig och när jag föll landade jag i hennes knä o tog mig snabbt upp igen.... Försökte iaf o lyckades några gånger:) Vi längtar som tusan tills vi flyttar!! Jag ska få ett nytt rum, pappa ska få sitt bio-rum och mamma sitt enorma kök och två altaner:) vi har garage och vi bor precis vid en lekpark!!! Kram tindrabäsen! P.s. Gudmor, din julis är jätterolig:)


Kommentarer
Postat av: Gudmor Hannah

Åh, vad bra att du gillade den! Sötunge <3

2011-01-25 @ 18:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0