Husbesiktning!

God kväll!

Idag har vi gjort en husbesiktning med Anticimex! Stackars de som äger huset nu, livrädda säkert....

Det framkom lite mer än vi redan visste men inga stora summor med tanke på vilka kontakter vi har och vad vi kan och vill göra själva:)

Garaget sitter ihop med ett föråd och förådet måste man jämna med marken typ och bygga upp igen + lite i garaget måste bytas.

Vindskivor behövs nya och det finns antydan till fukt på gavlarna, längst upp mot taket liksom.. men om man byter vindskivor blir det bra:)

Var även en skyddsplast högst upp på taket som hade vart med sen 1973 som gått sönder och måste dit ny.

Panelen var någon skadad nertill så när vi målar om fixar vi det oxå... men behöver bara fixa utsatta områden, inte mycket!!

Garaget har vi tänk bygga om/nytt med sadeltak.

Elen är utanpåliggande och behövs ses över av Jimmy, vår elektriker:P haha... vår o vår.. haha men ah.. han kanske blir de iaf!

hur som helst! Vi skulle höras på måndag på telefonen och dom är nog oroliga att vi ska dra oss ur/dra ner priset...

Jag sa flera gånger att vi inte kommer dra oss ur men att vi vill att Jimmy kolla elen!!

Nu fika hos svärmor!

Har jag berättat föresten att jag inte kör Itrim helt längre? efter 5 veckor fick jag gallbesvär och kan/får/vågar inte enbart köra pulver längre! Jag äter 2 mål mat om dagen oh 2 bars/soppor/shakes!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0