Bygga hus!

Vill sååå gärna ha hus! Vill bygga eget ju:) Tips tips tips tiiiips tack!!

Kommentarer
Postat av: Christa

Ta det lugnt! Ni hinner!

Koncentrera dig på bröllopet nu och ta husbygget sedan. Båda tar mycket tid och energi, så ta en sak i taget. Det är mitt tips :-)

God fortsättning på 2011

2011-01-01 @ 16:07:10
Postat av: Annika

OM vi hade byggt nytt så hade vi byggt Trivselhus. Nu blev det ju inte så, att vi byggde nytt, eftersom det inte är så gott om tomter här i stan. Och eftersom det är här vi vill bo så fick det bli gammalt. Vårt hus är byggt 1917! Liiiite kontrast till ett nybyggt Trivselhus. Ha ha... :-)



Men vi var iväg och tittade en del och pratade med deras försäljare och så. Allt verkade jättebra och jag tycker deras hur är fina.



Så Trivselhus rekommenderar jag.



Kramis.

2011-01-02 @ 19:36:12
URL: http://www.akinna.se
Postat av: Jajja

Hallå.



Mitt tips är att kolla in Lb hus. Där får du mycket hus för pengarna om du jämför med andra i samma prisklass.

De är bra att ha att göra med också.



Lycka till. Kram Jajja.

2011-01-03 @ 11:41:06
Postat av: Malin

Mitt tips är Älvsbyhus, prisvärda och bra hus. De försäljare jag har haft att göra med har varit bra och vet vad de talar om.

2011-01-05 @ 18:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0