Helg!

Hej!

Svärmor är hemma igen från egypten och allt bråk där men dom har haft det kanon!! Superbruna och fina:)

Igår var vi på 20-års firande av Daniels kusin och idag har vi vart hos svärmor hela dagen för att fixat med hennes kyl som gått sönder här igår.... vilket skit! Daniel och hans mosters man har hållt på från 10.00 med att få bort skiten! De har stängt av panna o grejer för att kunna ta bort ett element för att sen kunna få ut kylen! Idiotplacering!!!!!!
Hur som helst så är ett nytt på plats nu, fiiint!!!

Imorn ska jag på Uktraljud av magen för att se om de hittar några gallstenar... nästan så jag hoppas dom gör det för att man då kan veta vart smärtan verkligen kommer ifrån!!

Annars i veckan blir det lugnt! På Torsdag åker jag och tindra till hennes moster, min syster o henne familj i borlänge över helgen:) Åh hon har vääärldens finaste bäsemage i v 35 nu!!!!! Avis! haha

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0