Hej! Här hemma har vi sjukstuga:( tindra ä...

Hej! Här hemma har vi sjukstuga:( tindra är dunder förkyld och kräks o bajsar löst och jag kräktes en gång igårkväll:( jag har släpat ut vår bäddmadrass till vardagsrummet så jag o bäsen har legat här hela dagen o myst o sovit om vart annat. Igår fixade jag parabol till huset och idag adressändring. I måndags ringde en man och sa att han fått vår lägenhet till första mars!!! Panik fick vi samtidigt som ji blev skitglada såklart! Nu är det mycket att göra. Papper ska skrivas nästa fredag kl tolv och sen är huset vårt!!!!!!!!!! Vi är sååå glada! Vill bara in o börja renovera o fixa med en gång ju:) lyckliga!! Idag har jag även pratat med läkaren Ang ultraljudet förra måndagen och det är gallsten. Får ett intyg på de så jag kan avsluta itrim. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0