Trött!!

Idag har vi haft en slö dag hemma jag och dotra! Hon ville gå upp halv 7 men det ville INTE hennes mamma. Hon kom med en bok och la på mig och sa "säsa".... Neeeej sa jag det är natt vi ska sova!!! Då tände hon lampan och la boken i ansiktet på mig!!!! UNGE!!

Jag vann iaf och bad henne hämta tutte och snutte och komma och lägga sig bredvid mig och det gjorde hon i mörkret:) Hon låg där och blev slö igen och så hoppade hon ner och jag frågade om jag skulle bädda ner henne.. "JAAA" fick jag till svar!

Jag hann somna till men strax innan halv 8 vaknade hon och kom in till mig igen med VÄRLDENS doftande blöja!! haha... Det var den första av TRE bajsblöjor jag råkade ut för idag:)

Vi gick ner och tände en brasa och satte på barnprogram och slöade heeeela dagen i soffan:) Jag har minsann läst 3 böcker för henne MILJONER gånger om! haha...

HOn sov ca 2.5 timme på dagen och då sov jag med:) hihi!!

Nu har jag jobbat ikväll och nu tar vi LÅNGHELG tills på tisdag då det är jobb igen för oss två och dagis + lucia för lillan:)

Eftersom jag har HÖGT BMI så var jag tvungen att göra glukosbelastning iomed att jag är gravid så det gjorde jag igår... DRYGT!

3dl sockerlösning skulle drickas innom 5 minuter och sen skulle jag sitta i 2 timmar och sen skulle det stickas i fingret igen!! Innan hade jag 4.9mmol och efter hade jag 7.3mmol:) GODKÄND!! Gränsen ligger på 10.0mmol!

Jag behöver dock göra om det igen i ca v 32!!! Muppvikt!

På lördag åker daniel på kryssning med jobbet och jag och tindra blir hemma med maria:) MYS! sushi står på menyn... PLUS GODIS!!!

Har till och med gått ner 0.3kg såg jag idag!! Vi går in i vecka 17 på lördag!! Är riktigt NÖJD!!!:)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt att du går ner i vikt även fast du är gravid. Det måste kännas bra. Du verkar göra det i en bra takt också tycker jag.



Ta hand om er. :-)

2011-12-14 @ 15:32:19
URL: http://lusth.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0