Övertid och min vigselring!

Mannen har inte kommit hem ännu från jobbet. Hans lastbil har pajat så vet inte när han kommer hem... maten är klar iaf och huset är städat och barnet nattat:)

Vet inte om ni mins allt bråk om min vigselring?!! Hur som helst så såg jag efter 2 veckors användning att det var något fel på den. Den hade liksom hål i fattningen eller vad det heter... Jag gick tillbaka till butiken och dom såg ju absoluuuuut ingenting, ingen i personalen och inte ens med lupp!!!

Jag och emelie, daniel, maria och jimmy med flera såg ju liksom utan lupp! Och med lupp såg jag att det var ännu mer fel på ringen liksom!

Urusel service där men till slut skickade dom iväg ringen till guldsmeden och när den kom tillbaka så blänkte den som aldrig förr... så mycket blänkte inte ringen ens när jag köpte den, är det inte märkligt?!?!?!?

Hur som helst så sa dom att guldsmeden inte heller såg något!! Jag får ju tänka på att den är handgjord sa hon... haha haha haha säger jag! Skulle jag tro på att den är HANDGJORD?! skitsnack!!

Hur som helst så sa jag fortfarande att den är trasig men chefen i butiken sa att jag får nöja mig med detta för den har vart inlämnad ju..

Tiden gick och jag störde mig varje dag på att min vigselring för drygt 7000kr var trasig!!

Förra fredagen var vi till västerås och jag såg en Albrekts guld butik där så jag tänkte jag spelar lite dum och går in till dom och ser om dom säger något!!

Jag sa " Heej, kan du hjälpa mig, jag ser något konstigt i min vigselring..." tog av den och gav henne den och pekade vart jag såg det och förklarade VAD jag såg!! Hon sa DIREKT " Jaa den har ju lossat i fattningen" UTAN LUPP såg hon det!!!!! Arg blev jag och berättade hela historien med nötterna här i stan!!! Hon ringde sin chef och dom bestämde att dom skulle skicka iväg den därifrån till sin guldsmed och se vad han säger.

Hon skrev på lappen att guldsmeden ska ringa henne direkt han får ringen för att hon ska förklara VAD hon ser och berätta och förklara för honom!!

Den skickades i fredags och jag väntar nu spänt varje dag på vad dom ska ringa mig och berätta...

Fyyyyy Faaaaaan vad jag aldrig sätter min fot i den butiken nå mer.. eller jooo jag ska gå tillbaka och skälla om det nu visar sig att jag haft rätt...

usch!!!!!

Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0