Stan hela dagen!

Idag är daniel iväg med sin pappa till borås-trakten och köper en Mc... hans pappa har inte ens mc-kort.... vet inte hur han tänkte där... aja!!

Skitsur blev jag iaf! Karl hade sagt att dom skulle till GÖTEBORG och hämta den men dom var strax utanför BORÅS!!!!!! Hade jag vetat det hade jag velat följa med ju till Emelie... Dom lunchade bara någon minut från där emelie bor och jag blev ännu surare på honom då!!!!!

Jag och daniels pappa drar inte riktigt jämt.. blir ju inte bättre heller;)
Han är aldrig här och hälsar på och eftersom tindra har astma och han röker inne så åker vi knappt dit heller så vi ses inte alls ofta.... Han ringer sällan daniel och när han gör det vill han ha hjälp med något. Han kommer hit när jag jobbar oftast! Passande va??

Aja hur som helst! Vi kommer aldrig umgås gärna med varandra men jag är hans sons fru och han är min mans pappa och mitt barns farfar så.. jaa...

Imorse åkte jag och min finaste tjejis till stan med bussen och träffade min mamma.. och maria:) vi lunchade sushi och sen gick vi en sväng på stan och sen blev det fika... en lååång fika! Tindra hann till och med sova sin lur när vi fikade så länge satt vi!

Vi kom på att det var dags att boka Ullared... så kom vi på den lysande idén att vi hur en minibuss och åker iväg och hyr en stor stuga.. hej o hå... hela campingen var fullbokad till helgen innan jul! Nu håller emelie på och jagar en kvinna som hyr ut en lägenhet:) Perfa!!

4-6 november åker vi! Får vi inte hyra lägenheten får väl emelie öppna vandrarhem:P hahaha

på stan shoppade jag en del:) Trots att lönen inte kommit ännu;) hihi

Kram på er

Jag köpte bland annat Tindras första puzzel och hon älskar det redan:)



Ny diskborste från MAM... vi använder bara deras flaskor och denna var UDNERBAR!!!!!! Nederdelen rengör själva nappen!!!! ÄLSKAR DEN!!!!





Mitt favoritkaffe hade tagit slut hemma:)





En ny sort jag inte testat innan men som smakar UNDERBART! Dricker det nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0