Helgen!

Nu är det redan tisdag! Vad fort det går.. imorn har halva veckan gått känns det som:)

Idag var det första dagen för Tindra på dagis efter 2 månader hemma och även för daniel...´båda tyckte det var kul att komma iväg igen:) Tindra blev sååå glad när hon förstod att det var dagis vi skulle till 07.20 imorse:) hihi

På mitt jobb är det nu ändrade arbetstider... ist för 07.00 börjar vi 07.30 och slutar nu 13.30 och 16.30... hmm!!!

Ikväll har vi grillat ihop med Maria och jimmy:) Nu kollar vi Robinson!

Igårkväll fick jag för mig att tvätta föntrena och swich så var det klart.... och så ringde svärmor och sa att dagis i hela stan är stängda på fredag = mammadag för mig = ledig dag!!!!!!! Extra lång helg för oss här då:) Fredag-måndag är vi lediga:) Like it!!

Åh nästa vecka börjar fina Melwin på dagis oxå:) hihi

Viktväktandet har gått skit! fuskat i 4 dagar men är nu igång igen:) Heja heja på mig!!!!!!!

Plus imorn men det får vi ta! Kommer igen nu!! puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0