God morgon!

Jobbar idag till kl 16.00 och sen ska jag hem och byta om för att åka till Finaste familjen Ankarman/Hagtorpe på kalas och kräftskiva!!

Jag och mannen vet inte vad vi ska äta!! Inte sugna på varken räkor eller kräftor så vi får väl se vad vi tar med. Skulle dock behöva komma på det typ NU så han kan åka och handla när han lämnar Tindra hos svärmor för vi ska egentligen vara i Dunker kl 15.00 men som sagt, jag slutar ju 16.00... Tur att det är NÄRA!!

Igårkväll var Jag och min man ute och åt på Baboo city med min mamma:) Hon bjöd eftersom Daniel har fyllt år. Viktväktarna och mongolisk buffé = Kärlek!! haha... Jag wokar alltid bara när jag är där.. dom har kinamat och så man får ta friterat och sånt men det gillar inte jag så mycket som jag gillar wokat!!

Jag wokade massa lök med massa räkor:) Och lite blomkål! Sen åt jag:D Såååå gott! Dom har sushi-buffé där oxå och det är ju rena drömmen för mig som ÄLSKAR sushi!!!!

Jag höll min väldigt bra till pointsen så jag hade tilloch med råd med lite godis när jag kom hem:) Och lyckades inte få i mig alla points ändå!! hihi

Idag vet jag inte jhur det går eftersom jag ännu inte vet vad vi ska äta ikväll.. hmm.. fundera fundera fundera!!!

Tindrafisen ska sova hos farmor inatt och jag och Daniel ska njuta av SOVMORGON imorn:)

Kommande vecka är daniels sista lediga vecka! Han har vart pappa-ledig en vecka och kommande veckan ska han oxå vara pappa-ledig:) Sen är det allvar igen för honom som vart hemma 8 veckor!! 6 veckors semester och 2 veckor pappa-ledigt! LYXIGT!

Jag kan nu berätta att jag fått BRÖLLOPSBILDERNA!!!!!! Det mina vänner, det var en spännande syn;) moahahahah

Borde hinna lägga upp till er imorn:)

Puss och kärlek!

Gifta 1 vecka idag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0