Första inlägget från min nya laptop!

Jag har jobbat i två dagar nu och det är redan segt! Vill vara hemma o sega mig ännu längre än 5 veckor.. haha stört!

la ut lite bilder jag hade i mobilen på min vigselring och bukett, resten av bilderna kommer, håll ut! Vi har inga bilder själva, vi hade folk som fotade:P

som jag skrev tidigare så skulle vi på jakt efter en ny perkulator, vår har pajjat... hmm okeej.. vi åker på motorvägen och daniel frågar om vi ska till elgiganten eller mediamarkt så jag tänkte att vafaan vi kan ju åka dit på en liten utflykt så det blev mediamarkt i västerås:)

Väl där har dom ingen som tilltalar oss.. men däremot hade dom specialverisionerna av sagan om ringen på blue-ray och gissa om min MAN blev som ett barn då... mmm ni! 699spänn fick det kosta men han skulle bara ha den!!! haha och då fick ju hans fru köpa sig en laptop för 3990kr oxå:P moaahahahaha

vi surfar ju bara på datorn och betalar räkningar så dom tyckte att en i 4-tusen kronors klassen räckte åt oss:) Och jag håller med!

Min laptop la ju av kring jul och sen fick jag låna jimmys men nu äntligen ska han få tillbaka sin:) hihi

Perkulatorn vi ville ha var en c3 som hade en platta man ställde hela kannan på och som var större än den vi hade... så jag hittade den på Maxi.... 1,8liter och platta:) Love it!!

imorn jobbar jag kväll och ledig på torsdag! Lovley!

Vi hörs vidare och som sagt, håll ut med bröllopsbilderna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0