Vill bara slå ett slag för finaste fotograf/granne Sanna!!

När min Emelie fyllde 25 år nu i februari fick hon av oss att fota Melwin:) Hos fotograf, riktiga proffsbilder och så skulle jag fota mitt busfrö samtidigt och båda ihop oxå:)

Så eftersom att emelie bor i borås passade vi på i måndags, när hon och melwin ändå var här över helgen för Tindras kalas!! Åh nu har jag preciiis fått bilderna i miniformat så jag ska kolla igenom dom med Daniel och sen ska vi maila över vilka bilder vi vill ha!!! Såååå jäääävla fina bilder alltså!! Har aldrig sett såååå fina bilder... Sanna är såååå duktig på att fota och så är ju min dotra himla söt oxå och det ihop = PERFEKT!!

Sanna är den klart bästa fotografen!! Kolla in hos henne här Http://sannaaek.blogg.se och boka in er! Ni kommer INTE bli besvikna!

Lägger ut bilderna här så snart jag får dom och hon gör nog likadant på sin sida! Skorna, dom blommiga tillhör min prinsessa!!<3

Längtar efter att få framkalla och fixa ram och ge booooort och se allas glada miner över hur fina bilder det blev!!

Åh vill fota igen o igen o igen:)

Glöm nu inte att kika in hos henne!!!

Jag har jobbat med Sannas mamma i 2 år och lagom när hon slutade på mitt jobb flyttade jag till Ärla och blev granne med dom:) Vi i 1:an och dom i 11:an:)
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0