Jobb!

Jag jobbar idag och Daniel är hemmapappa idag med vår terrorist! Hon är mer vild än tam vår tjej och inte lyssnar hon heller.. inte på ajjajj o inte på neeeeej och inte på fy! haha... rackarunge! När jag säger "ajjajj" och hyttar med fingret sitter hon på golvet och härmar mig med sitt finger och säger ajjjjajjjjajjaja! haha man kan ju inte annat än att skratta innombords.
Jag tror vi fått henne för våra synder;)

Hon är ÖVERALLT! Hon kan inte klättra ännu och inte gå så det är skönt men såfort vi glömmer grinden till trappen är hon där, hon förflyttar sig på två sekunder!!!!! Jag har från börjat vart hård och sträng med att hon inte får ha ner saker ifrån bordet o fönstrena och så men icke! Hon lyssnar inte, hon är på direkt igen!! och jag säger ifrån heeeela tiden, flyttar iväg henne därifrån och jamsar INTE med henne och ändå är hon på igen! Såååååå ivrig! och skitarg blir hon när jag säger ifrån! bara sitter o skakar så arg blir hon;) haha... Dom lär ha att göra på dagis när hon börjar där:)

Nu har hon ju vart hängig o dålig en vecka så nu har vi rena semestern hemma:P haha

Idag när jag kommer från jobbet ska jag skura altanerna på båda sidorna huset och så är det dags att börja piffa lite snart!

Jag och Daniel ska ha som vårprojekt att snickra egna utemöbler och sy dynor o grejer:) hihi

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0