Från Tindras 1 års kalas<3

Nu äntligen får ni lite bilder, en hel del till och med:)


Jag Och Tindra på Tuna park 1 april, när emelie o melwin kommit hit



Ungarna i bilen:) Melwin är en gladfis o min unge är mer fundersam:P



Av Farfar fick Tindra en rolig present:



Och Emelie o melwin hade köpt mååånga paket:)





Sicken coooling:)



Bada är roligt!



Älskar att bada!!



Fina 1-års tårtor ala Emelie o mig:) Emelie har gjort barbietårtan och skrivit på båda:)



Fiin!



Öppnar pakeeeet! Tindra har fått en fin docka av Hannahs föräldrar men pappa är gladare än tindra tror jag:P





Av finaste Gudmor fick hon denna supercoola o fina jacka från Florida:) och hårspännet!



Tindra i gudmors hannahs knä:) Tindra är väldigt intresserad av hannahs rullstol och pillar och petar på den så fort hon kommer åt:)



Gladfisar i tindras farmors kök/hall!



Busefis!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0