Dag 3

I tisdags började jag med Itrim igen, helfart! Jag har gått upp 12 kilo sen januari:@

Sist jag körde gick jag ner mycket men til slut fick jag gallstensanfall och det utlöstes av en hostmedicin som innehöll morfin! Jag är helt säker på att det var det! Jag känner iaf inget ännu av soppor/bars så vi hoppas detta funkar nu!!!!!

Jag tänker köra helfart så länge jag känner att jag klarar av det! Hoppas jag klarar 12 veckor men tvekar lite då det snart är sommar och grillsäsongen är igång:( Jag hoppas kunna kämpa på tills jag fyller iaf, 31 maj!

När jag inte klarar helfart längre MÅSTE Jag se till att köra 2+2 och verkligen få till det och klara av det! Jag har mååånga kilos övervikt och egentligen lider jag inte av det men jag har 4 säckar kläder jag inte kan ha längre, jag vill vara mindre och väga mindre när jag blir gravid nästa gång och jag vill ha mer ork till min lilla Tindra:)

Igår var jag till hälsokost och blev rådd till Krom-tabletter som gör detta enklare, minskar suget på socker tydligen! Får se om det funkar!

Tindra är återigen febrig och snorig, jag blir gaaaalen!! Hon har inet vart annat än sjuk, lilla snuttan! Och trots att hon är krasslig igen är hon såå glad oftast! Gullunge!

Igår betalade jag räkningar, Inte roliga pengar som går iväg men det behövs ju! Nu ska det snålas lite denna månad då vi snart ska bygga om/riva garaget och fixa taket på huset!

Och sen är det semester oxå! I juli åker vi till Göteborg 2 nätter och Ullared 2 nätter med Finaste Maria och Jimmy<3

Inatt ska tindra sova hos mormor o morfar för jag jobbar 7-16 imorn men om hon blir sämre får jag vabba, inte meningen att mormor o morfar ska behöva ha en sjukling!

Svärmor har vart iväg på kurs 2 dagar nu så jag har fått låna hennes bil, riktigt lyxigt! Och idag har pappa lånat vår mazda så Daniel kör seat och jag kör svärmors toyota:)

Ha det bäst så hörs vi vidare!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0