Tränat och en mammig dotter!

Jag är trött och seg efter ett träningspass på 40 minuter hemma framför teven. Tindra skrek nästan 20 minuter av dom 40.. hmm! Hon är vääääldigt gosig och mammig! Febertoppar tror jag oxå + fler tänder!

Hon knölar in båda sina händer i munnen och sen gallskriker hon och fortsätter... hmm.. stackars!

Jag har träffat maria på stan idag och fikat, shoppat en baddräkt till tindra i strl 86 och en mössa med halsduk i ett liksom:) TOKREA!

Nehe om man skulle försöka hitta på någon god mat till kvällen! Daniels mormor fyller idag och vi skulle ha åkt dit men eftersom Tindra är som hon är stannar vi hemma! Jag har burit på henne i stort sett hela tiden och de duger knappt det!
Iaf så skulle vi ha fått smörgåstårta hos hans mormor men nu får vi hitta på något annat:)

Vågen stod still idag och hellre det är ett +!

Tindra har ätit potatis och spätta idag, nästan en halv burk och efter det 3 små skedar katrinplommonpuré:) Duktig tös!

Ikväll ska jag försöka ge henne gröt när vi äter och sen välling till natten:)

Ha det bäst så hörs vi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0