Tindra 5 månader idag<3

Min lilla snuttegumma! Tänk vad tiden går fort, fööör fort!

Idag blir hon 5 månader. Hon väger 7515g och är 67.4cm lång + att första tanden är påväg upp:) hihi
Hon har fått två sprutor idag och det var ingen höjdare men inge feber ännu:)

Pappa Daniel kom hem från jobbet imorse och var magsjuk och han blir hemma även imorn.... perfekt eftersom jag jobbar imorn kväll:)

Jag o Maria var på stan en sväng. Jag har hämtat ut en vällingsburk som jag fått från semper och så skulle jag jämta ut up&go-boxen på Lindex ifrån libero men den fanns inte!! Riktigt DÅLIGT!

Fika blev det på stan och så köpte jag en ny fondation oxå på Make up store! Svärmor kom på besök ikväll oxå och så har jag ju lämnat in bilen, IGEN!!!!!

Nu har vi nyss ätit.... Tindra slocknade på golvet i vardagsrummet men nu ligger hon i sängen, vi passade på när hon vaknade till:)


Jag har även gjort en ny stooor sats med Äppelkräm/soppa! Gillar att ha den lite blaskigare o så värma den lite o äta som äppelsoppa! SJUUUKT gott!

Börjar på ont i halsen jag oxå, hoppas jag inte blir jättesjuk!

Ha en trevlig kväll!

KRAM!









Kommentarer
Postat av: Annika

Du, kommer du ihåg att jag la ut ett recept på äppelpaj som man hällde kokande vatten över? Minns du det? Har du det receptet kvar? Om du har det skulle jag bli jätteglad om du ville maila över det.



Skön helg!

2010-09-03 @ 08:58:53
URL: http://www.akinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0