Sämre!

Jag känner mig sämre ikväll! Täppt i näsan och lock för båda öronen och huvudvärk! Inge halsont längre men när jag blir sjuk sätter det sig på öronen liksom:(

Idag har Tindra hållt mig sysselsatt!!! haha hon tycker nog att hon vart fööör snäll i 5 månader så nu minsann vaknar hon 2 gånger/natt och skriker så fort jag lämnar rummet! Sååå skojjigt att se, så fort jag sätter henne på sin lekfilt säger hon inget men i samma sekund som huvudet nuddar den när jag lägger henne ner gallskriiiiiiiiiiiiker hon! Hahahah sötis!

Ikväll hade jag henne i bärselen när jag plockade med disken o fixade sen la jag henne i sin säng för jag trodde hon var trött men hon slet ner sängmobilen o gapgarvade o åt på figurerna! BUSFRÖ är min dotter! En riktig illbatting nu för tiden;) haha men de gillar jag:)

Nu ska jag snart sova! Kollar på femman nu... skånska fruar!!!! eller vad det nu hette.. vart ska detta sluta??!?!?!?!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon behöver dig fortfarande,hon är liten!

2010-09-08 @ 22:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0