min älskade nespressomaskin....

Den gör mig underbart gott kaffe när helst jag vill;) lovley!!

Idag känns allt heeelt perfekt. Förutom att jag har halsoont och börjar få öronvärk.. men men;) Har ju min älskade lilla solstråle som gör mig såå glad sååå glad:)

Hon är lite mammig idag och jag får allså inte göra något utan henne. Tänkte vi skulle gå ut en sväng och posta hennes Tack-kort, ÄNTLIGEN! Och köpa Honing som Puh säger;)
Sen ska vi leka:) Hon älskar att leka med sånt som låter så hon fick prassla med lite silkespapper tidigare o heeeej o håååå.. Hon blir helt gaaalen!! Helt vild!!

Ska rensa ur sommarkläder oxå i hennes lådor, lika bra ju:) Göra matlista för veckan och göra middag till kvällen blir det oxå:)

Jag älskar min Tindrabebis mest av allt i heeeela vääärlden!!! Mammas hjärtegull!

Nu när hon är lite äldre och mer medveten så blir det bara mer o mer skoj:) När man tar upp henne tokflinar hon och så tar hon på mina glasögon och ska dra av dom o skrattar ännu mer:) SÖTNOS!

Jag längtar galet mycket  till kryssningen, ska bli såå mysigt att åka iväg ensam med Daniel och bara vara vi två:) inte mamma och pappa utan Linda och Daniel:)

Nehe nu ska jag väl sätt igång:)

KRAM på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0