Jag gjorde äpplekräm igår och det blev ...

Jag gjorde äpplekräm igår och det blev jättegott! Jag åt det med tre knäckemackor imorse:) gott gott:) jag har vart borta fram jobbet i 8 månader och det känns som man aldrig vart borta:) lite nya vårdtagare, tre nya bilar och alkolås i alla bilar, det är väl ungefär det som är nytt:) plus att jag blivit mamma:) när dom frågar känns det rätt konstigt o vuxet att säga att jag vart mammaledig på något sätt:) när jag kommer hem idag ska jag göra saltgurka och ännu mer äpplekräm:) sen blir det familjemys, mitt på en onsdag:) älskar att få minus på vågen:) kram på er


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hur kommer det sig att du börjar jobba så snart? Tindra e ju inte så gammal än....

2010-09-01 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0