It´s alive;)

haha Datorn min LEVER! Jag skulle testa att starta den för skoj skull och den STARTADE! LYCKA! Så nu sitter jag vid datorn igen:) Härligt;)

Min stackars lilla Tindrabebis mår bättre. Hon har fått Ventolin ikväll till natten liksom och nezeril oxå:) Hoppas hon sover gott inatt nu:)

Daniel spelar tv-spel och jag sitter o bloggar just nu! Dagen har vart lugn. Efter BVC gick jag med Tindra till pappa och hem igen när jag drukit kaffe:)

Väl hemma blev det lunch och sen kom pappa o fikade här ist och sen gjorde jag wok ikväll med Fläskfilé i och sen hände inte mycket mer.
En maskin tvätt har jag fixat med oxå!

Tindrabebisen har fått en Syssling idag! Min kusin Veronia ni vet skulle ju ha en Thyra förra onsdagen men fick idag en LOKE!!!! Fatta vilken chock;) haha De hade ju kollat kön!!! Snacka om förvånande! Jag har hela tiden sagt att hon har en pojkmage.. haha

Gudmor Hannah, du har heeelt rätt. Jag hade astma när jag var liten som försvann, var även allergisk mot pälsdjur till jag var 6-7år... Nu är jag bara allergisk mot tröga karlar;) hahaha

Åh längtar som faaan till ULLAREEEED! 2 November åker vi:) Superskojjigt! Tindra behöver kläder o lite leksaker och så blir det julklappar och julpynt:) o en MASSA annat oxå:)

Nu ska jag sova! Jobb imorn kväll:)

Hoppas på en bra natt här:)

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Gudmor Hannah :)

Hahah, jaaa! Vem är inte allergisk mot det? ;)

Ullared ska bli superkul!

2010-09-22 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0