Hej på er! Strul med min dator igen o kan...

Hej på er! Strul med min dator igen o kan alltså inte blogga riktigt:( aja;-) vi åkte till tuna park imorse och skulle kolla lite vinterkläder till Tindra. Vantar, mössa, halsduk o tossor. Vi hittade en fuskolle och gosiga tossor med fleece på insidan:) och på maxi sen hittade jag vantar och ett par tossor till som vi köpte:) mössa har vi dock inte hittat i vintervariant ännu. Overall o täckjacka har hon efter faster Emelie:) i år kommer hon ju liksom bara sitta i vagnen och för mig spelar det ingen roll att de är ärvt:) hon har ju en rosa väst oxå och en fleeceoverall oxå ju som snälla mormor och morfar köpt:) jag har lite halsont men inget jättefarligt:) vägning igen imorn och hoppas på mycket minus:) måste lägga in mammadagarna på försäkringskassan snart oxå. Tycker det bara är krångligt! Usch! Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0