Hej på er! Jag kom hem sent igår kväll ...

Hej på er! Jag kom hem sent igår kväll eftersom det blev övertid och jag har ju en bit att åka till jobbet:) Tindra vägrade sova inatt i sin säng så vi la henne hos oss och daniel låg i soffan till 8 sen ville jag sova där utan Tindra! Vi har en säng som är 140cm o det räcker knappt åt daniel o mig och så ska Tindra sova där oxå nu när hon är sjuk, det går inte! Natten har vart helt okej trots Tindra:) idag har hon inge feber, 37.6grader hade hon:) hon sitter i sin gåstol som värsta dj;-) nu ska vi till svärmor och få grillat till lunch:)


Kommentarer
Postat av: *Pinglan*

Hej!



Läste längre ner att du sökte vv prylar från det gamla. Är det några speciella saker du behöver, jag har ju gammal material kvar hemma om jag inte minns fel, sedan har jag också calculatorn.



2010-09-04 @ 16:20:28
URL: http://www.lillrompan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0