God morgon! Är väl bara jag som är uppe...

God morgon! Är väl bara jag som är uppe såhär tidigt en lördag;-) jag är påväg till bilen och jobbet! Tänk att Tindra aldrig vill ha mat på nätterna när daniel tar hand om henne men när jag gör det så ska hon minsann äta! Haha jag gav henne en flaska välling kl 6 nu när jag ändå var uppe och daniel fick byta blöjan! Blir gröt både till frukost och lunch idag för att ikväll kommer våra föräldrar och äter thaimat som vi ska göra själva:) var igår med maria på kina-affären och handlade massa gott! Currypastor, ostronsås, limeblad, thaibasilika och lite annat:) gott gott:) älskar limebladen i mat! Nu är jag vid bilen! Inte många vakna;-) jag och daniel tränade igårkväll vid 21:) haha duktiga vi:) kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0