God dag! Jag och Tindra är ute med vagnen...

God dag! Jag och Tindra är ute med vagnen igen:) vi har vart hos pappa o fikat o lunchat:) hade med mig pyttipanna:) nu är jag strax hos mamma, ska hämta en sak sen går vi hemåt igen:) mina föräldrar bor i samma del i eskilstuna och jag bor på andra sidan stan liksom. Blir en raskpromenad på 1.5 timme fram och tillbaka:) messade nyss maria o frågade om hon har tid med en hemma-fika:) idag åt Tindra är en tredjedels stor matburk o vatten drack hon duktigt:) hon fick en iskub dessert oxå:) trots de drack hon 40ml ersättning oxå:) hon är fortfarande krasslig o är med snorig än innan. Hoppas hon inte blir sämre, vi ska ju åka bort i helgen. Inte snällt för varken Tindra eller mina föräldrar att lämna henne där om hon är sämre:( nu hos mamma! Hörs vidare! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0