Emelie, Melwin och niklas har krockat! Fic...

Emelie, Melwin och niklas har krockat! Fick ett samtal nyss! Fyfan vad ledsen jag blev:( tänkte bara på vår olycka:( de hade tydligen blivit påkörda bakifrån åt en personbil som hade blivit prejad åt en lastbil! Fy fan! De hade klarat sig helt okej vad jag förstått när hon ringde men ambulansen kom precis så hon ska ringa mig senare! Fy fan! Usch det är så hemskt att krocka! Jag tänker ofta på vår olycka och blir lika frustrerad varje gång! Idioten vi krockade med kom undan med lögner och fick inget straff! Tänk om jag fått missfall! Usch man blir tokig av att tänka på det! Nu är jag och Tindra hemma och ska fixa mat tills Daniel kommer hem! Ringde o grät till både honom och mina föräldrar när hon hade ringt:( Usch Usch Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0