Bättre sent än aldrig! Första kvällen ...

Bättre sent än aldrig! Första kvällen på jobbet och övertid! En halvtimme pga anhöriga. Daniel hade gjort världens godaste pitabröd med korv och svamp i och så tzatziki till det, sjukt gott! Sent men jag var hungrig. Jag har ändå 2 points kvar idag men de låter jag vara:) Tindra har vart lite ledsen kväll men daniel lyckades söva henne men hon vaknade till nu när jag kommit hem, hon ville nog säga natti natti mamma:) nu lite tv o sen sängen:) hoppas Tindra blir bättre tills imorn:) vi har höjt hennes säng i huvudändan så det ska bli lite bättre för henne nu när hon är krasslig:( mammas lilla älskade sjukling! Kram o natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0