Slappar dag innan jobb!

Vi sitter här i soffan och slappar med varsin kopp kaffe innan jag snart ska pallra mig iväg till bilen för att åka till jobbet. Jag ska hämta upp mamma första och skjutsa henne till hennes väninna och sen hämta henneo köra hem henne innan jag åker hem ikväll. Det är liksom på vägen:)

Till luch åt vi fläskfilé och sallad med lite cf och till kvällis ska jag äta 3 kokta ägg, 2 GI-bröd m ost och 1 avokado på jobbet!

Tindra fick hoppa i sin overall och så gick vi ut hela familjen för att jag tänkte att hon skulle få gunga men icke. Hittade ingen babygunga här... trist! Finns ett dagis här men ungarna var ju ute där, får testa det någon eftermiddag eller i helgen:)

Mina naglar är ännu fina.. jag kollade lite på YouTube igår och såg flera olika sätt att bygga på.... Ska testa:) Vad jag vet så sitter Marias ännu och likaså Emelies... Mammas med såklart! Jag är så nyfiken på hur lång tid det tar innan det blir "släpp" liksom... Mina naglar som jag byggt hos weronica har hållt 3 veckor oftast men då har det blivit lite släpp och så växer ju nageln så jag har fått fila lite o snygga till dom lite:)
SPÄNNANDE!

Hoppas få 2 nagelpaket nu i veckan oxå:) Ett från Tradera och ett från Nagelgiganten... SKOJ!

Vill bara Bygga HEEEELA tiden! hahaha galen är jag:P

Kram på er

Älskar min Daniel och min Tindra tjej som i lördags blev 6 MÅNADER!!! GAAAAAH! Vad fort tiden går.. blir livrädd ju! Vill ha henne liten hela tiden. Älskar att vara med henne och ta hand om henne. Längtar alltid efter henne när jag jobbar eller är iväg... Mammas gullung!

 Tindra 6 månader:
Väger  minst 8kg
är 68.8 lång MINST!
har 3 söta tandsingar
har hår som växer som ogräs
sitter själv
gluffsar glatt i sig majskrokar
äter 1 burk mat/mål
älskar sin gåstol
Blir skiiitglad när hon ser någon hon känner igen
ALLTID GLAD!

har säkert glömt en hel del:) Men detta är lite:)

Puss o hej;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Halkade in här lite av en slump och såg att du visst är sambo med min syssling. Du får hälsa honom så mycket :).



Bebistiden den går riktigt fort, vi har själva en tjej på snart 11 månader här hemma och jag vet inte riktigt vart det här året tagit vägen. Känns som om man kom hem med henne nyss.. Just nu försöker hon lära sig gå här hemma och kryper för fullt gör hon, så det är full rulle hela dagarna. Det gäller att ta vara på tiden de är små för snart är de vuxna, har skaffat egen familj, och kommer bara och hälsar på ibland.



Ha det så bra :)

2010-10-04 @ 15:47:51
URL: http://zamixlas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Är inne och kikar här ibland och följer din viktresa. Är lite nyfiken nu när jag ser vad du skriver att du har/ska äta idag. Har du slutat räkna points och gått över till gi igen?

Själv har jag jätte svårt att bestämma mig för hur jag ska äta för att det ska passa mig.

2010-10-04 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0