Pro-points-dag!

God kväll!

Nu sitter jag och Daniel och kollar på ensam mamma söker.. har följt det sporadiskt... jag har vart på akuten en söndagkväll med tindra och glömt bort det någon söndag och jobbat typ 2 söndagar;) haha men jag hänger tyyyyp med;)

Imorse när vi vaknade ringde jag pappa o hörde hur det gått med Tindra och som vanligt hade det gått fint... han sa att klockan skulle ställas om, de hade jag glömt! Men så kändes det inte lika farligt längre... klockan var 10.30 när jag vaknade men nu få bara 9.30;) haha

Jag plockade fram Pro-points materialet och började räkna o äta:)
Dagen har funkat fint men och på torsdag ska jag skriva in mig igen på VV! Får göra det när vi kommer hem ifrån ullared på kvällen. Torsdagar är ända dagarna det är öppet här.

Vi ska nog sova tidigt idag för imorn blir det IKEA;)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0