Nageldag:)

God kväll!

Ikväll har vi haft en mysig hemmakväll bara! Typ första kvällen denna vecka som Tindra somnar i tid i sin egen säng. I måndags blev det sent och likaså i tisdags och igår blev hon kvar hos mormor o morfar eftersom att hon somnade innan jag slutade! Men måste erkänna att det var LJUVLIGT att sova ut:) Hela natten sov både jag o Daniel... Han vaknade imorse o frågade om Tindra sovit hela natten?! hihihi han hade glömt att hon inte var hemma:) SÖTIS!

Vet inte om ni vet de men min karl hade någon fix idé och hade sparat skägg i typ 2 månader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har sagt hur fuuuul han vart o allt men inget funkade.. men igår... igår hade han rakat av sig de när jag kom hem från jobbet... Såååå finig blev han igen:)

Hade kund på förmiddagen idag och en på em plus att jag nu ikväll gjort mina egna naglar igen. En dröm att använda den nya UV-Lampan!!!!

Idag fick vi klara besked från vår bank-kvinna! Vi ska till banken imorn och lägga om lånen. Vi ville ta ett banklån på bilen och bara ha banklånet att betala av men eftersom att bilen kostade så mycket + att vi hade ett lån innan hade dom som regel att "lämna ärendet högre upp...." för att det inte är bra att ha fööööör mycket Blanko-lån men hon sa att det troligen inte var några problem eftersom att vi amorterar SÅÅÅÅÅ mycket varje månad! Och mycket riktigt, INGA PROBLEM;)

Efter banken imorn åker jag, tindra o pappa och lotta till sthlm för att hälsa på HENNES låtsaspappa:)

Nu blir det robinsson!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0