Mys!

Ikväll var jag o Tindra ihop med mina föräldrar hos Annelie o fikade, MYS! Hon hade bakat lite för att tetsta innan emelie fyller år:) Så hon vet vad hon ska baka tills dess:)

Kalaset gick som ni såg innan, braaa!! Tindra är sååå duktigt! Hon älskar FOLK! Min gulleplutta:)

Idag har hon ätit
Välling
Gröt
nästan en hel burk mat
majskrokar
nästan en hel burk mat
+ nattvälling

Hon brukar få Gröt på kvällen men idag var vi hos Annelie och hennes gröt var slut... Hmm aja:)

Läst lite om Gi fas 1 och lchf! Det är typ samma! Spännande!

Imorn ska jag äta detta:

Äggmjölk
2 kokta ägg, 13 köttbullar + grönsaker + avokado
Kaffe och ostrullar
Fisk med grädde och räkor + broccoli:)
ev brie:)

GOTTIT!

Ha det bäst! Jag jobbar imorn och ska sen göra naglar på en kund... men inte hört något från henne idag? Hmm...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0